Garancija na zadovoljstvo
Vodimo politiko zadovoljstva strank in zagotavljamo kakovost naših izdelkov in storitev.
Garancija varnega nakupa
Vodimo politiko varnega nakupovanja, za zaščito pred goljufijami in zlorabami.
Garancija vračila kupnine
Vodimo politiko vračila kupnine v primeru nezadovoljstva z izdelkom v skladu z zakonom.
Po zakonu imate pravico do odstopa od pogodbe, sklenjene prek spleta ali telefona, brez razloga v 14 dneh od prejema blaga.
Če želite uveljaviti to pravico, nas morate o odločitvi o odstopu od pogodbe obvestiti v zgoraj navedenem časovnem obdobju. Najboljši način za to je, da se na nas obrnete na info@lipodiet.si ali pokličete na telefonsko številko 070 922 722. Lahko pa uporabiti tudi obrazec za odstop od pogodbe, ki se nahaja tukaj
Če odstopite od pogodbe, vam bomo povrnili vrednost nakupa. V primeru odstopa v 14 dneh od prejema blaga, ste upravičeni tudi do povračila stroškov najugodnejšega načina dostave. V primeru poznejšega odstopa od pogodbe vam bomo vrnili zgolj vrednost nakupa. Omenjeni zneski bodo vrnjeni nemudoma in najpozneje v 14 dneh od odstopa od pogodbe. Kljub temu lahko, skladno z zakonodajo, z izplačilom počakamo, dokler blaga ne vrnete. Za vračilo sredstev bomo uporabili enak način plačila, kot je bil uporabljen pri nakupu, razen v primeru sporazumnega dogovora glede drugačnega načina vračila.
Blago nam pošljite nazaj nemudoma, ne pozneje kot 14 dni od odstopa od pogodbe. Če je v povezavi s sklenjeno pogodbo prodajalec kupcu poslal brezplačno dodatno blago („darilo“), je treba vrniti tudi to darilo. Prek zgoraj navedenih stikov vam bomo posredovali vse informacije, ki jih potrebujete za pošiljanja blaga
Upoštevajte, da ste zakonsko odgovorni za vsako zmanjšanje vrednosti blaga, ki nastane kot posledica uporabe, ki ni namenjena drugemu kot seznanitvi z naravo, lastnostmi in funkcionalnostjo blaga (npr. če uporabljate izdelek tudi po tem, ko ste ga preizkusili). Prosimo upoštevajte tudi, da niste upravičeni do odstopa od pogodbe v primerih, ko je blago izdelano v skladu z vašimi zahtevami oziroma po meri (npr. embalaža z gravuro) ali če ste blago vzeli iz embalaže in ga iz higienskih razlogov vanjo ni mogoče vrniti (npr. odprti kozmetični pripravki in drugo blago, ki pride v neposredni stik z vašo kožo). Nadalje prodajalec opozarja, da od pogodbe o storitvi darilnega ali ekološkega pakiranja ni več mogoče odstopiti od trenutka, ko je blago zapakirano in s tem storitev zagotovljena (k zagotavljanju storitve darilnega ali ekološkega pakiranja prodajalec pristopi takoj po oddaji naročila, če je kupec pri naročanju izbral to storitev).
politika zadovoljstva
Politika zadovoljstva za nas
To ni nekaj, v kar nas zakon sili. Naša motivacija za zagotavljanje zadovoljstva in vračila izhaja iz želje, da svoje poslovanje temeljimo na pošteni in korektni ponudbi ter profesionalnem odnosu do naših strank.