Splošni pogoji podjetja Liposuction DIET d.o.o. so pripravljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in Zakona o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP) in Splošno uredbo EU o varstvu osebnih podatkov.
S spletno stranjo Lipodiet.si (v nadaljevanju spletna stran) upravlja podjetje Liposuction DIET d.o.o, Poljanski nasip 6, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju ponudnik). Splošni pogoji opredeljujejo uporabo spletne strani in razmerje med kupci ter storitvijo spletne strani. Upravljavec spletne strani je družba Liposuction DIET d.o.o., Poljanski nasip 6, 1000 Ljubljana, vpisana v sodni register dne 12.4.2021 pri Okrožnem sodišču v Ljubljani, matična številka 8848416000. Pogoj za uporabo storitve spletne strani je strinjanje s splošnimi pogoji.
Kupec mora pred nakupom blaga na spletni strani pozorno prebrati splošne pogoje poslovanja podjetja Liposuction DIET d.o.o.
1. S temi pogoji poslovanja določamo odnos med našim podjetjem Liposuction DIET d.o.o, Poljanski nasip 6, 1000 Ljubljana, matična številka podjetja: 8848416000 kot prodajalcem in upraviteljem spletne trgovine na spletnem naslovu www.LipoDIET.si in vami, stranko, ki vstopa v nakupno razmerje z nami.
2. Za naše stranke uporabljamo enotni pristop, s katerim jim zagotavljamo enake ugodnosti, ne glede na to, ali so uporabniki naših izdelkov ali ne. Zato pravila, navedena v teh pogojih poslovanja, veljajo za vse naše stranke.
3. Ti pogoji poslovanja v glavnem obsegajo nakup blaga v naši spletni trgovini. Smiselno veljajo tudi za nakup blaga prek telefonske linije za stranke ali na enem od naših fizičnih prodajnih mest.
1. Pogodbo o nakupu z nami lahko sklenete na daljavo prek spletne trgovine ali telefonske linije za stranke oziroma osebno na enem od naših fizičnih prodajnih mest. Pogodba se sklene v slovenskem jeziku.
2. Pogodba, sklenjena med podjetjem in potrošnikom je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja, kupec pa prejme račun v fizični obliki ob dostavi paketa.
3. Pogodba velja za sklenjeno v trenutku oddaje naročila v spletni trgovini.
4. Blago dobavljamo zgolj v količinah, ki so primerne za gospodinjsko uporabo. V posebnih primerih (še posebej v primeru popustov ali razprodaj), si pridržujemo pravico do določitve največje količine, ki jo lahko dobavimo.
5. Naročilo je v spletni trgovini poslano s pritiskom na gumb „Naroči“. Vsebina pogojev poslovanja skupaj s podatki o naročilu je shranjena 6 let. V primeru, da v naročilo vnesete napačne podatke, imate možnost popravka, in sicer preko naročilnice ali preko uporabniškega računa.
1. Po zakonu imate pravico do odstopa od pogodbe, sklenjene prek spleta ali telefona, brez razloga v 14 dneh od prejema blaga.
2. Če želite uveljaviti to pravico, nas morate o odločitvi o odstopu od pogodbe obvestiti v zgoraj navedenem časovnem obdobju. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Najboljši način za to je, da se na nas obrnete na info@lipodiet.si ali pokličete na telefonsko številko 070 922 722. Lahko pa uporabiti tudi obrazec za odstop od pogodbe, ki se nahaja tukaj.
3. Če odstopite od pogodbe, vam bomo povrnili vrednost nakupa. V primeru odstopa v 14 dneh od prejema blaga, ste upravičeni tudi do povračila stroškov najugodnejšega načina dostave. V primeru poznejšega odstopa od pogodbe vam bomo vrnili zgolj vrednost nakupa. Omenjeni zneski bodo vrnjeni nemudoma in najpozneje v 14 dneh od odstopa od pogodbe. Kljub temu lahko, skladno z zakonodajo, podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je bilo blago poslano nazaj prodajalcu, razen če prodajalec ponudi možnost, da sam prevzame vrnjeno blago. Za vračilo sredstev bomo uporabili enak način plačila, kot je bil uporabljen pri nakupu, razen v primeru sporazumnega dogovora glede drugačnega načina vračila.
4. Blago nam pošljite nazaj nemudoma, ne pozneje kot 14 dni od odstopa od pogodbe. Če je v povezavi s sklenjeno pogodbo prodajalec kupcu poslal brezplačno dodatno blago („darilo“), je treba vrniti tudi to darilo. Prek zgoraj navedenih stikov vam bomo posredovali vse informacije, ki jih potrebujete za pošiljanja blaga.
5. Upoštevajte, da ste zakonsko odgovorni za vsako zmanjšanje vrednosti blaga, ki nastane kot posledica uporabe, ki ni namenjena drugemu kot seznanitvi z naravo, lastnostmi in funkcionalnostjo blaga (npr. če uporabljate izdelek tudi po tem, ko ste ga preizkusili). Prosimo upoštevajte tudi, da niste upravičeni do odstopa od pogodbe v primerih, ko je blago izdelano v skladu z vašimi zahtevami oziroma po meri (npr. embalaža z gravuro) ali če ste blago vzeli iz embalaže in ga iz higienskih razlogov vanjo ni mogoče vrniti (npr. odprti kozmetični pripravki in drugo blago, ki pride v neposredni stik z vašo kožo). Nadalje prodajalec opozarja, da od pogodbe o storitvi darilnega ali ekološkega pakiranja ni več mogoče odstopiti od trenutka, ko je blago zapakirano in s tem storitev zagotovljena (k zagotavljanju storitve darilnega ali ekološkega pakiranja prodajalec pristopi takoj po oddaji naročila, če je kupec pri naročanju izbral to storitev).
1. Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek. V vsakem primeru lahko potrošnik od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega stavka.
Če ima blago ob dostavi napako, lahko kot nadomestilo prejmete tudi darilni bon, o čemer morate podjetje ob prijavi napake obvestiti.
V primeru da odprava stvarne napake ni možna ali bi povzročila nesorazmerne stroške v primerjavi z vrednostjo blaga, se kupcu vrne denar ali pošlje nov izdelek.
2. Odgovorni smo za okvare blaga, če te nastanejo v dveh letih od prejema blaga ali pred potekom datuma uporabe, ki je naveden na embalaži.
3. Blago še posebej velja za blago z napako, če nima običajnih ali predstavljenih lastnosti, ne služi svojemu namenu, ni skladno z zakonskimi zahtevami ali ni bilo dostavljeno v dogovorjeni količini. Upoštevajte, da samo povečana občutljivost ali alergijska reakcija na dobavljeno blago ne more biti obravnavana kot blago z napako. Prav tako pomanjkljivosti pri darilih in drugih brezplačnih ugodnostih, ki niso predmet vašega naročila, ne predstavljajo blaga z napako. Slikovno gradivo blaga v naši spletni trgovini je zgolj informativne narave in ne zavezujoči opis lastnosti blaga (npr. embalaža se lahko razlikuje zaradi sprememb na strani proizvajalca).
4. Z veseljem vam bomo odgovorili na vaša vprašanja glede pritožb na info@lipodiet.si ali telefonski številki 070 922 722. Pošljite nam blago, ki je predmet pritožbe, skupaj z izpolnjenim pritožbenim obrazcem, ki je na voljo tukaj. Ne pozabite navesti, kaj po vašem mnenju predstavlja napako in kako vpliva na blago ter zahtevek glede načina obravnave vaše pritožbe.
5. Obvestili vas bomo o stanju vaše pritožbe, še posebej glede njenega prejema, sprejetja ali zavrnitve. To bomo storili po elektronski pošti. Na vas se lahko obrnemo tudi prek telefona.
6. Odločitev o pritožbi bomo sprejeli nemudoma. Obdelava pritožbenega zahtevka, vključno z odpravo napake, običajno ne bo daljša od 30 dni. V nasprotnem primeru boste upravičeni do odstopa od pogodbe o nakupu. V vsakem primeru je vaše sodelovanje nujno, če želimo zagotoviti spoštovanje zgoraj navedenih časovnih okvirjev.
7. V primeru upravičene pritožbe bomo krili stroške, ki so nastali zaradi vračila blaga.
1. Način plačila in dostavo lahko izberete med ponujenimi možnostmi. Pred pošiljanjem naročila vas bomo obvestili o izbranem načinu plačila in dostavi ter s tem povezanimi stroški.
2. Načini plačila in dostava, ki so trenutno na voljo, ter njihove cene, najdete tukaj.
3. Navedeni dobavni roki so zgolj informativni in izhajajo iz pričakovanih dobavnih rokov prevoznikov.
4. Pridržujemo si pravico do brezplačne dostave blaga v določenih primerih.
1. Našim strankam ponujamo različne popuste. Uporaba popustov je skladna z določili, o katerih bomo naše stranke obvestili. Če ni navedeno drugače, lahko vsak popust enake vrste uporabite za posamezni nakup. Če ni navedeno drugače, popustov ni mogoče združevati.
2. Veseli bomo, če vašo izkušnjo z nakupom in blagom delite z drugimi.
1. Pridržujemo si pravico, da vam ponudimo možnost prejema brezplačne pošiljke, ki vsebuje vzorce izdelka in drugih pripravkov glede na našo trenutno ponudbo v spletni trgovini z namenom preizkusa izdelkov, ki jih ponujamo.
2. Za storitev pošiljanja brezplačnih vzorcev za testiranje izdelkov je izbor vzorcev omejen glede na našo zalogo in trenutno ponudbo v spletni trgovini.
3. Storitev pošiljanja brezplačnih vzorcev je namenjena obveščanju strank o ponudbi spletne trgovine. Namen pošiljanja vzorcev ni določanje kakovosti ali oblike izdelkov na podlagi vzorca. Storitev pošiljanja brezplačnih vzorcev je brezplačna in namenjena oglaševanju ter tako ne predstavlja obveze v obliki pogodbe o nakupu, zato nobeno neskladje v poslanem vzorcu ne vzpostavlja pravic glede obravnave blaga kot blaga z napako.
4. Morda se bomo na vas obrnili z namenom preverjanja vašega zadovoljstva z izbranim izdelkom. Soglasje podate z zahtevo o pošiljanju izdelka.
1. V skladu z zakonodajo glede prijave dohodkov od prodaje je prodajalec dolžan stranki izdati račun. Prodajalec je prav tako dolžan prijaviti spletno prodajo pri davčnem organu, v primeru tehnične okvare najpozneje v 48 urah.
2. Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za spletno trgovino kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Pogoj za nakup je polnoletnost kupca.
3. Soglašamo z možnostjo reševanja sporov pri izvajalcu IRPS. Organ, pristojen za izvensodno obravnavo v primeru spora oziroma organ za obravnavo pritožb strank je Evropski center za reševanje sporov, Tomšičeva ulica 6, Ljubljana, matična številka: 6108890000, davčna številka: SI 91825644, telefonska številka: 08 20 56 590, e-mail: info@ecdr.si, spletna stran: http://www.ecdr.si/index.php?id=44. Spor se lahko rešuje prek spleta.
4. Pogodbe bodo sklenjene v Sloveniji in so predmet veljavne zakonodaje v Republiki Sloveniji.
5. Vse cene izdelkov in storitev vključujejo DDV, veljaven v času oddaje naročila. V primeru spremembe stopnje DDV pred zaključkom pogodbe o nakupu ali pred pošiljanjem blaga, je stranka dolžna, upoštevajoč izbrani način plačila, poravnati razliko do nakupne cene ali pa bo prodajalec stranko nemudoma obvestil po elektronski pošti glede poravnave preplačila.
6. S poslanim naročilom se strinjate s prejemom računa v papirni obliki, ki vam ga pošljemo skupaj z naročenim blagom.
7. Vse cene blaga, vključno s cenami s popustom, veljajo do nadaljnjega ali do prodaje zalog.
Splošni pogoji nakupa
Imate vprašanja o splošnih pogojih nakupa?
Za več informacij nam pošljite povpraševanje ali pokličite na telefonsko številko.